سایبان برقی ارزش خرید دارد یا نه؟
نوشته شده توسط : ipooshak

 

فراهم کردن سایه و دوری از نور آفتاب تنها کاربرد سایبان نیست، علاوه بر این کاربرد رایج، سایبان می‌تواند در روزهای بارانی و برفی هم به کار بیاید، و حتی برای دکور کردن محیط‌های متفاوت با کاربری‌های گوناگون وسیله کارآمدی است. 

سایبان برقی را میشود با استفاده از ریموت از راه دور به صورت اتوماتیک باز و بسته کرد. ما در این مطلب به بررسی چگونگی تعیین قیمت سایبان برقی می‌پردازیم.

 

سایبان برقی چه قیمتی دارد؟

به طور کلی تعیین قیمت به عوامل زیر بستگی دارد:

 

۱.نوع پارچه

پارچه سایبان انواع جنس های مختلفی دارد که بستگی به نوع آب و هوای منطقه ی نصب دارد که اگر بارانی باشد بهتر است از پارچه پی وی سی استفاده کنید، در گذشته پارچه‌های مورد استفاده برزنتی و از جنس الیاف طبیعی بودند. استفاده از پارچه سایبان برقی از جنس پی وی سی طرفداران بسیار زیادی دارد که می توانید روی آن تبلیغات مورد نظرتان را چاپ کنید بدون اینکه بعد از زمان طولانی از بین برود یا کمرنگ شود. مدل دیگری از پارچه های مورد استفاده، پارچه های ترانزیتی هستند که برای استفاده در برابر ناملایمات جوی بسیار مناسبند.

 

۲.نوع سایبان برقی

سایبان برقی می تواند در محیط های متفاوت مثل کافه یا رستوران، پارکینگ و پنجره کاربرد داشته باشد که با توجه به نوع آب و هوا و استفاده‌ی سایبان در محیط باید با اجزای مناسبی طراحی و ساخته شود، به همین دلیل نوع سایبان برقی به دلیل تنوع اجزا ساخت، متفاوت می‌شود.

 

۳.جنس پوشش سایبان

سایفون می‌تواند از جنس پارچه، چوب، فلز یا حصیر باشد.

 

۴.سیستم حرکتی

معمولا اگر بازویی سایبان ریموت دار از جنس پلاستیک باشد نمی‌تواند در طولانی مدت دوام بالایی داشته باشد. بدین منظور بازویی های فلزی ، آهنی می توانند انتخاب های مناسبتری باشند

هرچقدر موتور سایبان اتوماتیک مطمئن تر و باکیفیت تر باشد طول عمر این وسیله بیشتر می شود. مشخصات عمومی این قسمت از سایبان شامل برق ورودی شهر، زمان کارکرد، توان و قدرت کشش و… باید پیش از خرید مورد توجه قرار بگیرند.

 

۵.هزینه نصب سایبان برقی

طراحی و نصب سایبان برقی به مهارت احتیاج دارد و بدون مهارت کافی ممکن است درست پیش نرود. به همین دلیل کسی که مسئولیت نصب سایبان برقی را بر عهده دارد هزینه ارائه خدمات را دریافت می‌کند.

 

۶.ابعاد سایبان 

مقدار باز شدن سایبان و ابعادش یکی از فاکتورهای مهم در تخمین قیمت است که به متر مربع محاسبه می‌شود.

 

در کول سایبان برقی وسیله‌ای است که برای استفاده در سالیان متوالی تهیه می شود به همین دلیل بهتر است در طراحی و ساخت آن از بهترین ابزار بخصوص موتور مناسب و بادوام و پارچه مرغوب استفاده کرد، عمر سایبان برقی به طور متوسط تا ۱۰ سال میتواند باشد. 

قیمت سایبان برقی با توجه به سایز دستگاه و سیستم فرمان که می تواند کلیدی باشد یا سوئیچی، از حدود ۲,۶۰۰,۰۰۰ تومان تا ۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان متغیر است.

کلام آخر

در تعیین قیمت سایبان برقی تمام فاکتورهای سازنده آن مورد توجه قرار می‌گیرد، متناسب با شرایطی که سایبان برای آن طراحی شده است؛ و هزینه انجام خدمات هم به صورت جداگانه محاسبه می‌شود. در انتخاب سایبان برقی مناسب از ابتدای کار دقت کافی داشته باشید که در آینده با احتساب هزینه های تعمیر و نگهداری متضرر نشوید.

 





:: برچسب‌ها: قیمت سایبان برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
. در تاریخ : 1399/12/13/3 - - گفته است :


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: